ASK ABOUT ANYTHING--

be nice--RUDE people suck , mybe worse than suck.


kpop obsessed ._..
Sunday, June 8, 2014 | 7:52 PM

Asalamualaikum !

 nampak tajuk tu ? haa . kpop obsessed . so tentulah harini aku chit chat pasal kpop . wahahaha . so anti kpopers , baik pegi jauh-ii sana k . :P akan diselitkan luhan , song jihyo , exo , snsd dan lain lain .



                   
LUHAN .

korg tau Luhan EXO-M ? kalau tak tahu tanya cik google . weheee ^^ . wahh , dia bias aku sekarang . wee . aku dah ada sedikit merchandise dia . like photocards & baju . mula-mula aku tau luhan masa  aku tau EXO . sebenarnya aku pernah nmpak gambar dia kat fb kawan , tapi aku tak interested dan terus biaskan Seohyun SNSD .




EXO

wahh . ni aku sishukaa senget ! bhahaha .-. ... aku mula-ii kenal EXO from inkigayo dorang buat persembahan MAMA . but aku langsung tak interested . aku endahkan je . start aku suka EXO masa era Growl . aku rasa diorang menarik so , aku search pasal dorang and automatically loves them . why ? sebab diorang tu 12 cutie pies aku . jangan curi k  ? paling aku tak boleh bezakan suara ( mula-mula) antara Chen dengan Baekhyun . ehmm . mula-ii nak hafal nama + muka diorang tu aku rasa sangat susah . tapi sekarang kacang je . whahhwhwahah . :v




SNSD

wahh . aku memang obsessed dengan diorang ni sejak diorang debut lagik . around 2008 kot dorg debut . dah lama . proud to be sone katakan . wehehehe .-. . .. . Mula-mula bias aku Seohyun , tapi tukar p Taeyeon pastu tukar balik Seohyun masa aku tengok dia kat WGM . aku anggap dorg ni macam eonni aku sendiri . why ? sebab aku suka sangat diorang ni . aku ship kat situ yoonyul , taeny , taetiseo . Taeyeon , Tiffany dan Seohyun memiliki suara angel yg hebat ! high note yg Fany nyanyi kat Mr.Mr memang daebak . Hyoyeon sangat lah hebat menari like dancing machine .



Song Jihyo

aku tersangatlah suka pada sjh masa kau tengok running man . dia cantik walaupun dah tua . hahaha . well , aku harap sangat yg relationship dia dengan Gary tu real . hhahaha . Aku tengok jihyo ni bnyak betul topi dia . so aku pun ikut meng'collect' topi dia yg kiut tu . aku dah ada CHO.2 dan NETS . aku beli yg original .mahal gilaa weyy . takpe, yg pting aku dapat huhuhu .

Ok , sampai sini jelah ye post aku. sakit dah tangan aku menulis ni . huhuhuhu . jumpa kat post yg  seterusnya ok ! ^^ ..