ASK ABOUT ANYTHING--

be nice--RUDE people suck , mybe worse than suck.


x payah nak sebok boleh tak ? wakakaka -,-.
Thursday, June 5, 2014 | 11:59 PM

Asalamualaikum ~


delete. delete. delete . wahhh . banyak post mengarut aku ter-delete oleh tangan yang tak waras ni . apehal ? bhahah -.- . ok . aku dah delete post lama aku yg aku rasa nonsense . ntah apa-ii lah yg aku tulis tu . aku realize benda tu sedikit gedik ! ahaha . dulu aku memang gedik .

sekarang dah minggu ke-dua school holiday . tapi aku rasa baru je kelmarin sekolah . why ? aku rasa , entah lah . sebab kelmarin aku kelas tambahan laa weii . hahahahha -,- . saspen kee ? -,-

school holiday tahun ni memang ultra bosan . xda pegi mana-ii . homework pun berlambak . wuiihhh . gara-ii homework aku x boleh on blog -_- . tapi abah kata dia nak bawak kitorg p holiday . tapi x tahu bila . ni dah dekat bukak sekolah baru nak holiday ? apakehel ? whatever yg pting aku dapat holiday . yuhuuu ^^

waaaa . tidakkkk . final exam tak lama lagi . otak pun dah serabut . waaaaa ! macam mana ni. patutkah aku hiatus saja ? why not ? x lah semak fikiran aku fikirkan blog ni . wahhahahha .

tangan aku makin lama makin ligat pulak menulis ni . oklah . kalau dibiarkan tangan aku macam ni , berkecai lah blog ni . wakakaka -,- .

Ok , sampai sini jelah post saya kali ni . Bye ! Jumpa di post seterusnya .

Asalamualaikum ~